Om oss

Vi er en av Tønsbergs minste barnehager, med 25 plasser fra 1-6 år. Vårt hus ligger i en eplehage, nær skog, strand og by.

Trygge voksne

Vi er godt bemannet  her i Teie Hageby. Det er lite gjennomtrekk og dere vil stort sett møte de samme voksne hver dag. Dette er med på å skape trygge omgivelser for ungene og gjør Teie Hageby til en godt sted å være.

Å lære gjennom å leke

Vi setter av tid til mye fri lek og barna får mulighet til å ta egne beslutninger, og veksle mellom opplevelser som krever full konsentrasjon og aktiviteter som gir rom for friere lek.

Vi ser viktigheten av å kunne velge fritt og skifte fokus!

Grønnsakhage og biehjelp!

Vi har vår egen lille grønnsakhage som gir oss poteter, tomater, paprika og gulrøtter litt utover høsten. I tillegg er vi veldig opptatt av bienes liv og prøver gjennom å plante riktige blomster og tilby  biehotel å bidra til at bestanden av bier øker:)

Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang